Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

niedziela, 3 kwietnia 2011

Ludwikowski stolik karciak z końca XIX wieku.




Stary dziewiętnastowieczny stolik do gier, karciak w stylu Ludwika XVI z drewna orzechowego. Jest to bardzo ładny i klasyczny mebel mogący zarówno służyć jako konsola lub stolik okolicznościowy. Obecnie mebel wymaga renowacji politury i naprawy okleiny na blacie. Konstrukcja jest bardzo dobrze zachowana, nie ma śladów po owadach. Jestem pewien, że właściwie przeprowadzona  renowacja przywróci mu pełnię blasku i uczyni z niego prawdziwą ozdobę każdego stylowego wnętrza. 
WYMIARY: blat złożony 89 x 44 cm, blat rozłożony 89 x 88 cm, wysokość 78 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz