Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

niedziela, 3 kwietnia 2011

Biblioteka gabinetowa z dębowego drewna, lata 1910-20.






Biblioteka z drewna dębowego z lat 1910-20, mebel o spokojnym i klasycznym kształcie. Ciekawostką dodającą uroku dla tego mebla jest otwarta wnęka nad środkowymi drzwiami oraz bardzo ładne kryształowe szybki.
Biblioteka posiada czworo drzwiczek oraz trzy szuflady, półki mają regulowaną wysokość. Dużym atutem biblioteki jest możliwość łatwego rozbierania jej na części do transportu. Montaż i demontaż mebla zajmuje każdorazowo około 15-20 minut - taka przedwojenne Ikea tylko z tą różnicą, że zawsze złoży się poprawnie i będzie działać - udowodniła to przez ostatnie 90 lat.
Biblioteka jest bardzo dobrze utrzymana w oryginalnym stanie. Jest to mebel który zarówno może się sprawdzić w gabinecie bądź biurze jak i może pełnić funkcję kredensu w salonie.
WYMIARY: szerokość 188 cm, głębokość 45 cm, wysokość 204 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz