Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

niedziela, 3 kwietnia 2011

Wyjątkowa i niepowtarzalna serwantka Chippendale.







Bardzo dekoracyjna serwantka w stylu Chippendale z lat 1930-40 z drewna orzechowego. Serwantka posiada wyróżniający się kształt i pięknie dobrane dekoracje rzeźbiarskie. Dużo uroku dodają jej szyby z kryształowego szkła oraz duże lustro w głębi witryny. Jest to mebel który przykuwa uwagę i cieszy oko, może być piękną ozdobą każdego domu.
Serwantka jest bardzo dobrze zachowana w oryginalnym stanie, politura została niedawno odświeżona. Na konstrukcji nie ma śladów po owadach. Co ciekawe jest to sygnowany mebel, na plecach są kartki z napisem "Muebles Eladio" .  Serwantka składa się z dwóch rozdzielnych części: podstawy i nadstawki, wyposażono ją w szereg drzwiczek i szuflad.
WYMIARY: szerokość 164 cm, głębokość 48 cm, wysokość podstawy 71 cm, wysokość całkowita 200 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz