Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

sobota, 23 lipca 2011

Zabytkowy barek, antyk z 1910 roku.





Pragnę zaprezentować zabytkowy, oryginalny barek wykonany około 1910 roku na terenie Śląska. Jest to piękny dębowy mebel wyposażony w kryształowe szybki które dodają mu niezwykłego uroku. Jak już wspominałem jest to oryginalny wyrób z epoki - trudno porównywać z nim współczesne kopie. Urok starego drewna, ciężar i grubość starych kryształowych szyb to są rzeczy nie do podrobienia.
Taki drobny detal jak prezentowany tutaj barek może stanowić doskonałe dopełnienie stylowego salonu bądź gabinetu. Co ciekawe ten przedmiot bardzo dobrze zachował się do naszych czasów, przeszedł renowację politury i cieszy swoim wyglądem.

Wymiary: blat 54,5 x 54,5 cm, wysokość 70 cm, wymiary wnętrza szafki pod blatem: półka 30 x 30 cm, wysokość wnętrza 28 cm.

Gdyby ktoś był zainteresowany zakupem tego przedmiotu to zapraszam na moje aukcje Allegro lub można go obejrzeć osobiście w siedzibie naszej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz