Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

niedziela, 24 lipca 2011

Para słupków secesyjnych z 1910 roku.







 To już drugi przedmiot w stylu secesji który pragnę przedstawić dzisiejszego dnia.
Dwie szafki w formie słupków z drewna dębowego wykonane około 1910 roku na terenie Śląska. Są to bardzo ustawne i urokliwe mebelki które mogą stać w parze, również każdy z osobna ustawiony we wnętrzu może doskonale służyć i zdobić mieszkanie.
Każdy słupek - szafka posiada jedne drzwiczki z płyciną i szybkami z kryształowego szkła. Półki we wnętrzu każdej z szafek można ustawiać 
samodzielnie na dowolną wysokość przekładając listewki podpórkowe.
Prezentowane słupki były kiedyś fragmentem większego mebla - widać to ponieważ posiadają różniące się boki: od wewnętrznej strony jest gładki bok, od zewnętrznej bok z płyciną. Niestety komoda która stała pomiędzy nimi nie zachowała się do dzisiejszych czasów.
Co bardzo ważne konstrukcja obydwu mebli jest bardzo dobrze utrzymana, drewno nie nosi śladów po owadach. Mebelki przeszły renowację politury, doskonale się prezentują i są bardzo funkcjonalne.

Wymiary: szerokość 48 cm, głębokość 38 cm, wysokość 146 cm, wielkość półek we wnętrzu 38 x 38 centymetrów. 

Gdyby ktoś był zainteresowany zakupem tych przedmiotów to zapraszam na moje aukcje w Allegro . Zapraszam też do ewentualnych osobistych odwiedzin i zakupu na miejscu w mojej firmie.

-------~~oooooo~~-------

2 komentarze:

  1. Czy można kupić jedna sztukę? Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry,
      jeden ze słupków jest wciąż do sprzedania. W razie potrzeby zapraszam do kontaktu telefonicznego pod nr. 607219479 lub przez e-mail: antyk11.pl@gmail.com
      Pozdrawiam, Tomasz Wrzesiński.

      Usuń