Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

poniedziałek, 28 marca 2011

Secesyjny barometr z 1900 roku.





Jednym z przedmiotów które mogą stanowić doskonałe dopełnienie do wnętrza urządzonego antykami może być zabytkowy barometr. Przy tym jest to bardzo przydatna rzecz w domu o czym zapewne przekonał się każdy posiadacz barometru.
Pragnę zaprezentować bardzo ładny secesyjny barometr wykonany około 1900 roku, a pochodzący z Francji. Jest to niezwykle dekoracyjny wyrób urzekający pięknie rzeźbioną oprawą i niezwykłą urodą mechanizmu który można dostrzec za kryształową szybką. Barometr jest sprawny i wskazuje bardzo dobrze zmiany ciśnienia, potrafi z wyprzedzeniem zapowiedzieć deszcz i słoneczną pogodę. Dodatkowo barometr posiada oryginalny, dokładny rtęciowy termometr.
WYMIARY: wysokość 40 cm, szerokość 21 cm, średnica tarczy zegarowej 8,5 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz