Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

sobota, 26 marca 2011

Wrocławska Giełda Staroci 25-26.03.2011.



Wczoraj udało mi się znaleźć czas aby pojechać na giełdę do Wrocławia. Dobrze, że pojawiłem się w piątek bo dzisiaj w sobotę gdy piszę ten post pogoda się załamała i pada deszcz ze śniegiem.
Giełda po zimie nieco ożyła i przyjechało trochę wystawców więc było co pooglądać. Jednym z ciekawszych obiektów które wystawiono tego dnia była oryginalna szafa barokowa z XVIII wieku pochodząca z Dolnego Śląska. Jest coraz mniej takich mebli i tym bardziej są godne uwagi. Niestety nie zrobiłem jej zdjęcia.




Z drobnych przedmiotów moją uwagę przykuła karafka w stylu Art Deco z kompletem sześciu kieliszków. Była ona wykonana z grubego, przydymionego szkła o pięknym szlifie. Niestety fotografia nie oddaje w pełni urody całego zestawu ale zaręczam, że ten komplet trudno było pominąć.


Wyjątkowo interesująco prezentowała się też stara XIX - wieczna podstawa fontanny odlana z żeliwa.


Podobała mi się również dziewiętnastowieczna rycina - projekt mebla eklektycznego. 



Na koniec jeszcze dwa obrazki, do następnego razu ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz