Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

poniedziałek, 28 marca 2011

Komplet czterech dębowych, wysokich krzeseł z początku XX wieku.






Komplet czterech dębowych, wysokich krzeseł z początku XX wieku. Są to krzesła o bardzo wysmakowanej formie, posiadają imponującą wysokość oparć - 115 cm. Krzesła wykonano bardzo starannie dbając o właściwą kompozycję poszczególnych elementów konstrukcji, widać też w nich bardzo dobrą jakość pracy rzemieślników.
Krzesła są zachowane bardzo dobrze w oryginalnym stanie, tapicerka na poduszkach była niedawno wymieniana.
WYMIARY: siedzisko 50 x 47 cm, wysokość siedziska 52 cm, wysokość oparcia 115 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz