Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

poniedziałek, 28 marca 2011

Eklektyczna etażerka z końca XIX wieku.






Bardzo ładna etażerka pochodząca z końca XIX wieku w stylu eklektycznym . Mebelek zrobiono z drewna mahoniowego . Etażerka jest po odświeżeniu  politury a więc wygląda bardzo dobrze , jest naprawdę zadbana . Przedmiot wykonano bardzo starannie , zadbano o wszystkie detale . Mebelek jest nie tylko ładny ale i funkcjonalny . Jak widać na fotografiach etażerkę wyposażono w mosiężne kółeczka , co ułatwia przemieszczanie jej z miejsca na miejsce . Klasyczna forma mebla oraz jego niewielkie rozmiary dają wiele możliwości wykorzystania . Stan zachowania przedmiotu - jak widać na fotografiach bardzo dobry . Konstrukcja mebelka jest bardzo solidna i stabilna , nie ma pęknięć czy ubytków . Nie ma śladów po owadach , drewno jest zdrowe .
WYMIARY: wysokość całkowita : 74 cm , wymiary półek : 57 cm x 33 cm , odległość między półkami : 25 cm .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz