Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

niedziela, 6 marca 2011

Para mahoniowych szafek - słupków w stylu empire z ozdobami z brązu.





Para niezwykłych mebli których uroda przykuwa uwagę. Dwie szafki w stylu empire z mahoniowego drewna z ozdobami ze złoconego brązu wykonane około 1900 roku. Mebelki mają subtelne dekoracje które doskonale pasują do ich kształtu i formy.
Co prawda jeszcze nie są odnowione ale nawet w tym stanie trudno się oprzeć ich urokowi. Po renowacji mogą wyglądać tylko lepiej.
Każda z szafek posiada drzwiczki z kryształową szybą oraz zdejmowaną nadstawkę.
WYMIARY: szerokość 39 cm, głębokość 31,5 cm, wysokość blatu 124 cm, wysokość całkowita 179 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz