Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

niedziela, 20 maja 2018

Lustro do wiejskiej posiadłości.

Są lustra które mogą mieć wyjątkową wymowę. I to które pragnę zaprezentować takie właśnie jest.




Lustro wyróżnia się swoją wielkością, kształtem i wyjątkową dekoracją. Zdobią je aplikacje z brązu oraz bardzo ładny obraz olejny namalowany na blasze.
Ten obraz oraz dębowe drewno z którego wykonano ramę nadają mu właściwy charakter - lustro od razu kojarzy się z obszernym wiejskim domem. Jeśli ktoś lubi taki nastrój to na pewno mebel o tym wyglądzie będzie oddziaływał na wyobraźnię i kojarzył się z pięknym życiem na wsi.






Lustro ma też kryształową taflę która jak na swój wiek jest bardzo dobrze zachowana. Jest na niej kilka plamek które są rozmieszczone przy jednym z boków. Ale to tak na prawdę w niczym nie ogranicza jego funkcjonalności, a wręcz stanowią piękną patynę.

Opisywane lustro jest dosyć stare bo pochodzi z przełomu XIX i XX wieku, wykonano je prawdopodobnie we Francji.

WYMIARY: szerokość  102  cm, wysokość   190  cm, wielkość tafli 78 x 120 cm. 

Więcej zdjęć tego przedmiotu można zobaczyć na stronie internetowej :
https://www.fotosik.pl/aukcje/1482212

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz