Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

środa, 7 września 2011

Bardzo ciekawy niciak z drugiej połowy XIX wieku.










Bardzo ładny stolik niciak z drugiej połowy XIX wieku nawiązujący niektórymi detalami do stylu biedermeier. Stolik co ciekawe ma stosunkowo duże rozmiary, bardzo charakterystyczny kształt i dobrze dobrane okleiny z egzotycznych gatunków drewna, wszystko to czyni go wyjątkom.   Niciak posiada dwie szufladki z których jedna posiada przegródki oraz zamek na klucz. Stolik przeszedł gruntowną renowację i doskonale się prezentuje, może być ozdobą każdego stylowego wnętrza. 
Gdyby ktoś zechciał go kupić to zapraszam do odwiedzin osobistych bądź na moje aukcje w Allegro

WYMIARY: blat 60 x 41 cm, wysokość 86 centymetrów.

2 komentarze:

  1. A na blacie, czy to przypadkiem nie czeczot? Zajrzałam na aukcje - bardzo ciekawie prezentuje się kanapa z wysokim oparciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, dziękuję za komentarz. To prawda okleina na blacie to czeczot.
    Co do aukcji to stolik zostanie wystawiony dzisiaj wieczorem ponieważ sobota i niedziela to są dni największej oglądalności w Allegro.
    Cieszę się, że zwróciła Pani uwagę na sofę bo to rzeczywiście bardzo ładny mebel.
    Pozdrawiam serdecznie, Tomek.

    OdpowiedzUsuń