Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

środa, 27 czerwca 2012

Niciak przed i po transformacji.




Renowacja zmienia meble, dodatkowo inny kolor powiększa różnice. Często osoba zamawiająca meble nie wie do końca czego oczekiwać. Jest to zadaniem stolarza aby właściwie odgadnąć intencje klienta i gdy to się uda to jest to obopólna radość.










2 komentarze:

  1. Pięknie, ale kolor na tym mebelku to mi się bardziej podobał wcześniejszy :) choć ten nowy jest bardziej klasyczny i bardziej pasuje.
    A klientowi spodobało się?

    Dawno nic się tutaj nie działo :) dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    dziękuję za komentarz.
    Muszę się pochwalić, że mebelek po przemianie się bardzo podobał i trafił dokładnie w oczekiwania.

    To prawda, że dawno nic nie pisałem, postaram się nadrobić zaległości :)

    Pozdrawiam, Tomek.

    OdpowiedzUsuń