Nazywam się Tomek, jestem osobą interesującą się antykami, nie tylko, że je zbieram ale też z mojej kolekcji zrodziła się praca dająca mi utrzymanie. Chcę aby powyższy blog opowiadał o starociach i odsłaniał nieco handel antykami od kuchni.
Moja wiedza w temacie dotyczy głównie zabytkowych mebli i w związku z tym rozważania o nich będą dominującym tematem moich postów.

My name is Tomek, I am an antique furniture admirer and art history lover.
As I mentioned my interests are focused on antique furniture and this is the major subject of my posts.
English is not my native language, please forgive me my mistakes. I'll try to add English desctription to some of my posts, as I see that, there are a lot of international readers. And beside this, it might be a good language exercise.


sobota, 21 stycznia 2012

Kopice, jesień 2005 roku.

Może temat dzisiejszego postu nieco się różni od tych o których zazwyczaj pisuję. Ale wspomnienie o Kopicach naszło mnie przypadkiem gdy przeglądałem albumy zdjęć w komputerze. Uznałem, że warto pokazać zdjęcia tego co pozostało z pięknego ongiś pałacu. Opuszczony pałac i jego malownicze ruiny robią duże wrażenie, myślę, że warto pozwiedzać to miejsce.
Kopice leżą na Opolszczyźnie pomiędzy Niemodlinem, a Grodkowem, link do mapy: maps.google.pl .

Więcej informacji o historii pałacu w Kopicach można znaleźć pod adresem: www.kopice.pl









































3 komentarze:

  1. Piękny pałac :)))) jak będę znowu we Wrocławiu, to specjalnie pojadę dłuższą drogą, żeby go zobaczyć :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam odwiedziny w tym miejscu bo naprawdę warto. Sam nie byłem tam od kilku lat, od kiedy wyprowadziliśmy się z Opola to mamy trochę daleko do Kopic.
      Rok lub dwa lata temu miał się ponoć pojawić jakiś inwestor który zamierzał wyremontować pałac. Pisano o tym w NTO (www.nto.pl). Możliwe, że coś się dzieje w temacie, radzę sprawdzić bo jest możliwe, że pałac ktoś kupił i zamknął do niego dostęp.

      Może odezwie się ktoś jeszcze kto jest bardziej zorientowany w obecnej sytuacji pałacu z Kopic i doda komentarz.

      Pozdrawiam, Tomek.

      Usuń
  2. Na blogu http://jorgtour.blogspot.com/p/oppeln.html jest dużo wiadomości i filmy o Kopicach .

    OdpowiedzUsuń