Nazywam się Tomek, jestem osobą interesującą się antykami, nie tylko, że je zbieram ale też z mojej kolekcji zrodziła się praca dająca mi utrzymanie. Chcę aby powyższy blog opowiadał o starociach i odsłaniał nieco handel antykami od kuchni.
Moja wiedza w temacie dotyczy głównie zabytkowych mebli i w związku z tym rozważania o nich będą dominującym tematem moich postów.

My name is Tomek, I am an antique furniture admirer and art history lover.
As I mentioned my interests are focused on antique furniture and this is the major subject of my posts.
English is not my native language, please forgive me my mistakes. I'll try to add English desctription to some of my posts, as I see that, there are a lot of international readers. And beside this, it might be a good language exercise.


niedziela, 4 grudnia 2011

Miniaturowa komódka z XIX wieku.









Chcę zaprezentować mebelek z XIX wieku który w ostatnim czasie poddałem renowacji. Jest to miniaturowa komódka o rzadko spotykanej formie. Jest to bardzo wysmakowany i ładny mebelek który zrobiono z drewna dębowego. Jej charakterystyczną cechą są niewielkie rozmiary oraz wysokie, toczone nóżki połączone z ozdobnym wieńcem na ramie przy podstawie.
Ogólnie komódka robi bardzo dobre wrażenie, urzeka lekkością i starannie dobranymi detalami.
Mebelek posiada trzy szuflady które są wyposażone w zamki, zamki są sprawne. Jak już wspominałem komódka przeszła renowację: oczyszczono ją starannie, wybarwiono drewno i pokryto je politurą szelakową. Cała konstrukcja została przejrzana, było kilka poluzowanych elementów które wymagały sklejenia, uzupełniono brakujące fragmenty listewek przy podstawie, okucia zostały wypolerowane.
Jest to bardzo ładny i funkcjonalny mebelek który z pewnością zachwyca. W rzeczywistości wygląda nawet ładniej niż na zdjęciach.

WYMIARY:  blat 57 x 30 cm, wysokość całkowita 72 cm.

Gdyby ktoś zechciał kupić ten przedmiot to zapraszam na moje aukcje w Allegro lub do kontaktu osobistego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz