Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

sobota, 10 marca 2018

Wieczór autorski Magdaleny Ogórek – Lista Wachtera (Klub Ronina)







Szczerze polecam uwadze wszystkich odwiedzających moją stronę wysłuchanie wieczoru autorskiego Pani Magdaleny Ogórek w Klubie Ronina w Warszawie.

Historia którą ona opowiada opisując swoją książkę dosłownie wbija w fotel z wrażenia. Rzecz dotyczy rabunku dzieł sztuki na terenach Polski przez Niemców podczas drugiej wojny światowej. Jest opowiedziana w taki sposób, że nie jeden film sensacyjny tak nie wciąga, zresztą proszę sobie samemu wyrobić zdanie.

Jeszcze raz polecam.


1 komentarz: