Nazywam się Tomek, jestem osobą interesującą się antykami, nie tylko, że je zbieram ale też z mojej kolekcji zrodziła się praca dająca mi utrzymanie. Chcę aby powyższy blog opowiadał o starociach i odsłaniał nieco handel antykami od kuchni.
Moja wiedza w temacie dotyczy głównie zabytkowych mebli i w związku z tym rozważania o nich będą dominującym tematem moich postów.

My name is Tomek, I am an antique furniture admirer and art history lover.
As I mentioned my interests are focused on antique furniture and this is the major subject of my posts.
English is not my native language, please forgive me my mistakes. I'll try to add English desctription to some of my posts, as I see that, there are a lot of international readers. And beside this, it might be a good language exercise.


poniedziałek, 17 grudnia 2012

Moje pierwsze wyróżnienie.

Niedawno otrzymałem wyróżnienie które sprawiło mi wiele radości.  Beata z blogu Hungry For Ideas obdarzyła mnie moją pierwszą nominacją.  Jeszcze raz dziękuję :)

 
Zasady wyróżnienia są następujące: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
Jeżeli mogę to nie wyznaczę moich nominacji, powiem tylko, że bardzo lubię wszystkie blogi które obserwuję, a obserwuję ich całkiem sporo zarówno na tym koncie jak i na innym moim blogu. Uważam, że wszystkie moje obserwowane blogi zasługują na wyróżnienie :) 
 
Bardzo chętnie odpowiem na zadane pytania.
1. Czy masz zwierzę, jakie? 
- mam dwa psy oraz kota którego nazywamy Samo Zło.
2. Czy lubisz zimę? 
- jestem z tych co zawsze wolą wiosnę.
3. Czy pracujesz zawodowo? 
- tak, wciąż jestem w wieku produkcyjnym ;) 
A tak na poważnie to mam  nieco inne wykształcenie od wykonywanej pracy.
4. Jakie książki czytasz?
- zawsze lubiłem książki z gatunku SF.
5. Twoja ulubiona potrawa. 
- gołąbki mojej mamy oraz ciasto z pieczonych jabłek mojej żony.
6. Czy masz inne hobby/ jakie? 
- lubię kontakt z przyrodą, dużo radości sprawia mi jazda na rowerze.
7. Jaką muzykę lubisz? 
- generalnie lubię ciszę chociaż nieraz zdarza mi się pogłośnić radio przy ciekawym utworze. 
8. Jak wypoczywasz, biernie czy czynnie? 
- lubię sobie poleniuchować gdy nadarzy się okazja.
9. Czy lubisz fotografować, jeśli tak to co? 
- fotografia sprawia mi dużo przyjemności, lubię fotografować rodzinę,  przyrodę - zwłaszcza las, nieraz zdarza mi się robić zdjęcia w opuszczonych obiektach, lubię Urban Exploration.
10. Co wolisz: morze czy jezioro? 
- zawsze jezioro.
11. Czy masz kwiaty w domu? 
- mamy w domu sporo kwiatów o które dba moja żona, pięknie wyglądają.  

Pozdrawiam, Tomek.

4 komentarze: