Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

wtorek, 22 lutego 2011

Zabytkowa lampa naftowa z końca XIX wieku.






Oto jeden z drobnych przedmiotów który powinien zagościć w każdym stylowym wnętrzu -  piękna, wysoka i dosyć ciężka lampa naftowa pochodząca z przełomu XIX i XX w. Lampa posiada bardzo ładny duży zbiorniczek na naftę wykonany z grubego szkła w kolorze turkusowym. Szkło zbiornika jest karbowane. Ładnie wyprofilowana noga z chromowanego cynkalu w kolorze srebrnym nadaje lampie wyniosłą formę. Na kominie lampy znajduje się logo firmy , która przedmiot stworzyła . Na pokrętle także jest logo firmy. Lampa jest niezwykle dekoracyjna - prawdziwa gratka dla kolekcjonerów.

WYMIARY: wysokość całkowita 59 cm, wysokość nogi 21,5 cm, wysokość komina 23 cm, wysokość zbiornika na naftę 11 cm, średnica zbiornika 12 cm, wymiary podstawy 10,5 cm x 10,5 cm.

1 komentarz:

  1. Oferujemy nasze lampy naftowe. Wykonane z mosiądzu i szkła. Lampy nie tylko są dekoracyjnym dodatkiem ale nadają się do użytku po nalaniu nafty.
    Zapraszamy na naszą stronę www.stylmark.pl

    OdpowiedzUsuń