Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

wtorek, 13 września 2011

Ładny i praktyczny stół z początku XX wieku.

Bardzo ciekawą cechą tego stołu jest jego wielkość, średnica blatu wynosi 90 cm, a długość po rozłożeniu 124 centymetry.









Prawie każdy zabytkowy stół który się spotyka jest dużej wielkości i trudno go dopasować do mniejszych, obecnych mieszkań.  Stół które chcę zaprezentować ma niewielkie rozmiary, jest ładny i praktyczny.
Jest to mebel wykonany z drewna dębowego na początku XX wieku w latach 1910-20. Ma stosunkowo prostą formę jednak pomimo skromnych dekoracji jest bardzo ładny. Jest to przedmiot godny uwagi, tym bardziej, że przeszedł renowację i doskonale się prezentuje. Stół jest zabarwiony na odcień brązu i pokryty politurą szelakową.

WYMIARY: średnica blatu 90 cm, wielkość po rozłożeniu 90 x 124 cm, wysokość stołu 77 centymetrów.

Szczerze polecam, gdyby ktoś był zainteresowany jego zakupem to polecam kontakt osobisty bądź odwiedzenie moich aukcji w Allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz