Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

niedziela, 23 stycznia 2011

Trzy niciaki i szafka eklektyczna.

Chcę zaprezentować trzy stoliki niciaki oraz szafkę nocną które zostały ostatnio przygotowane przez nas do sprzedaży.  Mam to szczęście, że udało mi się zdobyć dwa owalne niciaki które są bardzo rzadkie. Ponadto chcę zaprezentować trzeci niciak o bardzo wyróżniającym się kształcie. Ostatnią pozycją będzie szafka nocna z drugiej połowy XIX wieku. Wszystkie mebelki zostały odnowione i bardzo ładnie się prezentują.
  • Bardzo ładny i rzadko spotykany owalny niciak z dwiema szufladkami z których jedna jest wyposażona w przegródki. Jest to mebelek z lat 1920-30 w stylo Art Deco z drewna dębowego.


  • Podobny do poprzedniego o nieco delikatniejszej formie przedwojenny stolik - niciak w stylu Art Deco. Mebelek pochodzi z lat 1920-30 minionego wieku, wykonany z drewna dębowego. 
  • Trzecią pozycją jest stolik niciak o prostokątnym blacie z charakterystycznymi wycięciami na narożnikach blatu. O jego wyjątkowości stanowią ciekawi ukształtowane nogi które doskonale współgrają z niewielką nadbudową zwierającą jedną szufladkę. Jest to stolik z drewna brzozowego zabarwionego na kolor palisandru. Mebelek wykonano w podobnym przedziale czasowym do poprzednich niciaków.

  • Ostatnim przedmiotem który chcę dzisiaj zaprezentować jest eklektyczna szafka nocna z drewna dębowego którą wykonano w drugiej połowie XIX wieku. Jest to bardzo ładny i funkcjonalny mebel. Szafka jest o tyle ciekawa, że ma ładny kształt i posiada marmurowy blat który można demontować. Szafka bardzo ładnie prezentuje się zarówno z marmurowym i drewnianym blatem, wybór zależy od przyszłego właściciela.




Więcej szczegółów na www.antyk.opole.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz