Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

piątek, 9 grudnia 2011

Film o moim dobrym znajomym.

Zapraszam do oglądania.

Część pierwsza. 

 

Część druga.



Gdyby ktoś szukał zegarmistrza który jest specjalistą w renowacji zegarów wieżowych to warto skontaktować się z panem Janem. Jego praca to także renowacja i naprawa zabytkowych zegarów domowych, ręcznych i kieszonkowych.
Szczerze polecam kontakt z tym panem ponieważ jest to rzemieślnik z dużą wiedzą i doświadczeniem w zawodzie.
Kontakt: www.zegarmistrzostwo.strefa.pl 

 

1 komentarz:

  1. Witam Panie Tomku. Zegarmistrzostwo było mi zawsze bliskie z powodu zawodu , zanim zostałem renowatorem mebli złożyłem dyplom zegarmistrzowski. Tak naprawdę to od pasji zegarowej narodziła się pasja meblami i starociami.
    Jest mi niezmiernie miło oglądać takie właśnie filmy o takich ludziach i ich pasji życia.
    Wielkie uznanie dla Pana Jana za kunszt, oraz dla Pana panie Tomu za to że Pan przedstawia takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń