Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

środa, 25 maja 2011

Rzecze nietypowa, niepozorna ale interesująca.

Chcę pokazać w tym wpisie pewien niepozorny mebel który jednak może być doskonałym dopełnieniem wystroju stylowego wnętrza. Mam tu na myśli stary, zabytkowy wieszak na ręczniki jakże przydatny w łazience. Jest to secesyjny mebel wykonany z litego drewna najprawdopodobniej w latach 1900 - 1920.
W obecnej chwili wymaga renowacji i osoby która zechce go kupić i właściwie wykorzystać.

WYMIARY: szerokość i głębokość przy podstawie 65 x 28 cm, wysokość 79 cm.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz