Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

środa, 25 maja 2011

Okazałe biurko gabinetowe z początku XX wieku.

Pragnę zaprezentować dębowe biurko wizytowe z początku XX wieku. Jest to całkiem spory mebel o dostojnych kształtach, sprawiający wrażenie ciężkiego i solidnego przedmiotu. Tego typu wyroby zawsze miały oprócz swojej funkcji użytkowej dawać wyraz powadze i zamożności właściciela. Powyższe biurko było zapewne kiedyś fragmentem większej całości i występowało wraz z biblioteką, stolikiem kawowym oraz odpowiednimi krzesłami i fotelem. Niestety na przestrzeni lat elementy zestawu musiały zostać rozdzielone.

Biurko jest niezwykle funkcjonalne, posiada szereg szuflad, szafkę z półką oraz duży i wygodny blat.  Jego obecny stan jest całkiem dobry, wymaga jedynie odnowienia politury i dorobienia kluczyków do zamków. Po odpowiednio przeprowadzonej renowacji powinno się doskonale prezentować.

WYMIARY: szerokość 158 cm, głębokość 87 cm, wysokość 79 cm. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz