Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

niedziela, 3 kwietnia 2011

Wysoka biblioteka w stylu ludwikowskim z drugiej połowy XIX wieku.






Bardzo ciekawy mebel z drugiej połowy XIX wieku - dwudrzwiowa biblioteka wykonana z drewna orzechowego.  Jest to piękny  i wysoki mebel o spokojnej linii, tak ładne biblioteki jak ta trafiają się bardzo rzadko. W meblu doskonale wyglądają książki, może on też służyć do eksponowania porcelany i bibelotów. Biblioteka posiada półki o regulowanej wysokości, konstrukcja mebla jest bardzo dobrze zachowana w oryginalnym stanie. Oryginalna politura zachowała bardzo ładny połysk. Jest to jeden z tych mebli które mogą się podobać ludziom ceniącym sobie przedmioty z naturalną patyną.
WYMIARY: szerokość 120 cm, głębokość 51 cm, wysokość 200 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz