Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Wyjątkowy mebel w stylu myśliwskim z drugiej połowy XIX wieku.







Piękny mebel w stylu myśliwskim, bieliźniarka o wyjątkowych kształtach z końca XIX wieku, przedmiot doskonale zaprojektowany i wykonany z dużą starannością. Szafka bieliźniarka ma konstrukcją pokrytą dębową okleiną, wiele z elementów zrobiono z litego drewna dębu. Bieliźniarka jest wyposażona w dwoje drzwiczek z pięknymi rzeźbami upolowanych ptaków, mebel nie ma szuflady.  Drewno w meblu jest zdrowe i nie widać śladów po szkodnikach. Oryginalna politura posiada jedynie ślady naturalnego użytkowania - jak na swój wiek wygląda bardzo dobrze i pięknie wydobywa rysunek i barwę drewna.
Mebel w rzeczywistości prezentuje się znacznie lepiej niż na zdjęciach. Szczerze polecam ten przedmiot ponieważ jest to wyrób o wysokiej jakości który pięknie ozdobi każde stylowe wnętrze.  Gdyby ktoś był zainteresowany zakupem tej jedynej w swoim rodzaju szafki to zapraszam na moje aukcje w Allegro.

WYMIARY:  szerokość 110 cm, głębokość 52 cm, wysokość 126 cm, rozmiar półek 92 x 29 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz