Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

sobota, 25 lutego 2012

Sygnatura Gustav Becker na zegarze.

Witam, ciekawe jak wielu ludziom zdarzyło się widzieć tak dobrze zachowaną sygnaturę na skrzynce zegara ?

Jest to sygnatura przyklejona na plecach stojącego zegara marki Gustav Becker.




3 komentarze:

  1. Witam.
    Bardzo ciekawy artykuł.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do siebie:
    http://krzysiekpolcyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Tomku i tak nic? zupełnie nic się w antykach nie dzieje?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Panią, rzeczywiście mam zaległości ale postaram się nadrobić w najbliższych dniach. Obiecuję szczerze.
      Pozdrawiam, Tomek :-)

      Usuń